Nákupní košík

Váš košík je prázdný

Reklamační řád

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše číslo objednávky, pod kterou byl daný druh zboží zakoupen, Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • doklad o nákupu zboží (případně kopie)
  • záruční list (pokud byl vystaven)
  • reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Před odesláním reklamovaného zboží nás nejprve písemně nebo telefonicky kontaktujte! Bude Vám sdělena adresa provozovny, na kterou máte reklamované zboží zaslat. U některých produktů zboží reklamujeme přímo u výrobce či dovozce.

Copyright © 2017 Bezvadomov.cz Webdesign a internetový obchod DataPro

Zeptat se prodavače

Odešle dotaz na obchod@bezvadomov.cz
Jméno: *
Příjmení: *
Váš e-mail: *
Předmět dotazu:
Dotaz: *

Položky označené * je nutné vyplnit.

Doporučit stránku

Vaše jméno: *
E-mail příjemce: *
Předmět e-mailu:
Začátek e-mailu:
Vaše poznámka:

Položky označené * je nutné vyplnit.

Přihlášení uživatele



Zapomněli jste své heslo?